بردیا جونبردیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
برسام جونبرسام جون، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مهرک جونمهرک جون، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

هدیه ای برای تو

بوی ماه مهر

1397/6/18 22:25
نویسنده : آلالی
1,114 بازدید
اشتراک گذاری

و بزرگ شدی جان من... فردا برای اولین بار به مدرسه می روی و من فکر می کنم چه زود گذشت بردیا جان من... صبح فردا به تاریخ نوزده شهریور ماه ۱۳۹۷ تو راهی دبستانت می شوی... البته پیش دبستانی هستی. درحقیقت از نگاه من قدم بر اولین پله زندگی میگذاری. اولین قدم از هزاران پله زندگی آدمها... آدم بزرگها... این اولین قدم بزرگ شدن است و امیدوارم درست برداری... درست رفتار کنی، درست یاد بگیری، درست فکر کنی... و بدانی تحصیل علم و دانش در این دنیا بزرگترین وظیفه توست. گرچه در این کشور مدرسه رفتن با علم آموزی برابر نیست جانم، من مراقبت می کنم و چراغهای ذهنت را روشن نگه میدارم تا ذهن زیبای تورا نشویند، اجازه نمی دهم. تا روزی که بزرگ و بالغ شوی و خودت خودت را مراقبت کنی... در هر صورت این را بدان مردم در تمام جوامع به نوعی گرفتار و دربند اند. بعضی ها بیشتر و بعضی کمتر. اما تو قدم به قدم پیش برو و هرگز متوقف نشو. پیش برو تا کشف کنی. کشف کن تا بدانی. بدان تا در سخت ترین شرایط توان ایستادن و زیستن و لبخند زدن داشته باشی...
دوستت دارم قشنگم.
آرزو می کنم روزی مردی بزرگ برای این دنیا شوی و بیش از هرکسی خودت به خودت افتخار کنی... موفق شو...

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
19 شهریور 97 12:24
موفق باشه❤