بردیا جونبردیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
برسام جونبرسام جون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
مهرک جونمهرک جون، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

هدیه ای برای تو

موزیک من ... موزیک تو!

1393/5/12 9:44
نویسنده : آلالی
746 بازدید
اشتراک گذاری

بردیای مهربان من ...

دیروز این موزیک رو برای وبلاگت انتخاب کردم ... می دونم که کودکانه نیست ...

اما فوق العاده زیبا و دوست داشتنیه ... بردیا ... این موزیک نوای زندگی من تو این روزهاست ...

روزهای جوانی ... پر از اشتیاق و شور و آرزو ... و گاهی آرزوهای از دست رفته ... تنهایی و غم ... عشق ...

همه اینها مثل رنگها در هم آمیخته میشه ... و نوایی بنام زندگی میسازه ...

این مطلب احتمالا برای بار اول که بخونی برات کمی مبهمه ...

اما وقتی به سن امروز من رسیدی ... 25 سالگی ... بهش گوش کن ...

چشماتو ببند ... و به من فکر کن ... حتی اگر نبودم ...

من همیشه دلتنگ تو هستم ...

دوستت دارم شیرین مهربان من ... با تمام وجودم ...

امیدوارم آینده ای روشن و زیبا ... به زیبایی رنگهای رنگین کمان در انتظارت باشه ...

بردیا ... تلاش کن ... از تک تک لحظات زندگی استفاده کن برای پیروزی ...

" تو ... بهترین ... هستی" ... هیچ لحظه ای به غفلت نگذره ...

تلاش کن ... برای تمام آرزوهات ... فقط در این صورته که شادیت مستدام می مونه عزیزم ...

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)