بردیا جونبردیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
برسام جونبرسام جون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
مهرک جونمهرک جون، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

هدیه ای برای تو

اولین مسابقه

1398/6/31 0:35
نویسنده : آلالی
177 بازدید
اشتراک گذاری

بردیای کوچکم
روزهایی را بخاطر می آورم که پاهایت تنها باندازه یک انگشت من بود. اولین بار که کفش به پایت کردیم را بخاطر دارم که چه اندازه احساس ناراحتی می کردی و فریاد می زدی و روی زمین به خودت می پیچیدی تا بتوانی کفش را از پاهایت جدا کنی. بخاطر می آورم که چه اندازه راه رفتن برایت دشوار بود و چه اندازه قدم هایت سست... تو بزرگ شدی... کفش پوشیدی... پاهایت زمین را لمس کردند... و حالا پیش چشمانم می دوی، می دوی و می دوی... می دانم در تماشای دویدنت تا چشم بر هم بزنم مرد بزرگی خواهی شد... این اولین تلاش تو برای پیروزی بود و من شاهد تلاش و شادی تو... من به تمامِ تو افتخار می کنم و در تمام دویدن هایت در این زندگی کنار تو خواهم بود...

پسندها (2)

نظرات (2)

محمد صادق
31 شهریور 98 11:25
سلام ان شالله همیشه سلامت باشن و خداحفظشون کنه
عمه فروغعمه فروغ
31 شهریور 98 12:18
همیشه موفق باشی  ممنون میشم ما رو دنبال کنید🌹