بردیا جونبردیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
برسام جونبرسام جون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
مهرک جونمهرک جون، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

هدیه ای برای تو

طراحی

1392/11/27 12:11
نویسنده : آلالی
226 بازدید
اشتراک گذاری

بردیا جونمژه

خودتم نمی دونی این روزا چقـــــــــــد خوشمزه شدی ...

دو تا دندون نمکی داری ...

وقتی آهنگ پخش میشه می رقصی و سرتو به چپ و راست تکون میدی ...

وقتی نیستی دل خاله برات خیلی تنگ میشه ...

خودتو از دور پرت میکنی بغل من و مامانیبغل

خیلی هم شیطون و لوس شدی ... اصلا رو زمین نمی شینیآخ

دیروز که سرکار بودم دلم برات خیلی تنگ شد و از روی عکست طراحی کردم ...

اما نمی دونم چقد شکل خودت شده ...مژهبردیا جون خاله

cam00004.jpg


ولی الان که نگاه می کنم به نظرم خیلی بد کشیدم خندونک
قول میدم یه نقاش خوب بکشم و یه طرح خوشگل ازت بکشم.متنظر
پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

داداش محمدرضا
2 خرداد 93 12:14
وبلاگ بسار زیبایی داری به وبلاگ ما هم سر بزن