بردیا جونبردیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
برسام جونبرسام جون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
مهرک جونمهرک جون، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

هدیه ای برای تو

تو بی نظیری ...

1393/5/26 18:29
نویسنده : آلالی
172 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی من ... بردیای عزیزم

هیچ وقت تصور نکن کاری هست که نتونی انجامش بدی ...

شاید بعضی افراد نتونن بعضی کارها رو خوب انجام بدن ...

اما تو ... اینجا ... توی این دنیا هستی ... تا کارهایی که دیگران از انجام دادنش ناتوانن انجام بدی.

تو همیشه می تونی یاد بگیری ... و به بهترین شکل همه کارهارو انجام بدی ...

هیچ چیزی وجود نداره که نتونی یاد بگیری ...

تو بهترینی ... و باهوشی ... تو کنجکاوی ... همه چیز رو می بینی و  حس میکنی ...

من ایمان دارم ...

و تو ... همیشه به خودت ایمان داشته باش ... از پس هر اتفاقی برمیای ...

و هیچ چیزی توی این دنیا نمی تونه به تو پیروز بشه ... چون تو فراتر از دنیایی ...

بردیا هیچ وقت غمگین نشو ... هیچ وقت در برابر زندگی تسلیم نشو ...

همیشه لبخند بزن و ادامه بده ... تو قوی تر از زندگی هستی ... عزیز من

با همه وجودم دوستت دارم .... تو خیلی با ارزشی ...

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سمانه مامان بهداد
2 شهریور 93 15:47
حتمأ همینطوره. موفق باشی.
مامان زهره
19 شهریور 93 23:49
سلام عزیزم بله ما تو ساری زندگی میکنیم اشتبا ه نکردی خوشحال شدم یکی از بچه ها مال ساریه خوشحال شدم از اینکه انقدر شما دقیق هستی درست شناختی دوست دارم ببینمت