بردیا جونبردیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
برسام جونبرسام جون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
مهرک جونمهرک جون، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

هدیه ای برای تو

برای فرداها

1397/2/7 17:54
نویسنده : آلالی
243 بازدید
اشتراک گذاری

 


بردیا و برسام عزیزم...
از این پس برای هر دوی شما اینجا می نویسم... حالا که در حال نوشتنم در روز هفتم اردیبهشت سال ۹۷ هستیم... یک روز بهاری زیبا... و من تنها گوشه ی خانه نشسته ام و تفکر می کنم... لازم دیدم که برای شما دو عزیزتر از جانم بنویسم تا خطاهای آلالی را تکرار نکنید...
بردیا و برسام... گلهای قشنگ زندگی من
هرگز فراموش نکنید، از انسانهای ناهنجار و دوستان بد دوری کنید... آنها با خنده و شوخی زیر پوست زندگیتان می روند و گمان می کنید ساده و بی آلایشند. اما آدمهای ناهنجار ، میان تهی و نادان هستند. آنها در یک نقطه به شما آسیب و صدمه خواهند رساند. هرگز فراموش نکنید و در زندگی فقط و فقط انسانهای فهیم و باشعور، اهل مطالعه و فرهیخته را بعنوان دوست انتخاب کنید.
دومین چیزی که دلم میخواهد به شما یاداوری کنم این است؛ برای اینکه در زندگی انسانهای موفقی باشید شبها زود بخوابید و صبحها زود برخیزید. این مهم ترین قانون موفقیت و استفاده از زمان است... هرگز زمان را بیهوده تلف نکنید.
امید دارم روزی که بالغ شدید و این نوشته ها را می خوانید راه خود را یافته باشید و در مسیر موفقیت گام برداشته باشید...
دوستتان دارم...
با عشق
آلالی

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان نفیسهمامان نفیسه
11 اردیبهشت 97 9:31
عالی بود تشویق داغشون نبینید عزیزم ما تو مسابقه شرکت کردیم، خوشحال میشم 5 تا پست آخری منو لایک کنید! ایشالا جبران میکنم! چشمک
مامان صدرامامان صدرا
4 خرداد 97 12:01
چه زیبا بیان کردین👌❤