بردیا جونبردیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
برسام جونبرسام جون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
مهرک جونمهرک جون، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

هدیه ای برای تو

احساس من به تو ...

1393/9/16 19:31
نویسنده : آلالی
170 بازدید
اشتراک گذاری

تورا به اندازه‌ی همه‌ی کسانی که نخواهم دید ، دوست می‌دارم
اندازه قطرات باران ، اندازه‌ی ستاره‌های آسمان ، دوست می‌دارم
تو را به اندازه خودت ، اندازه آن قلب پاکت ، دوست می‌دارم
تو را برای دوست داشتن ، دوست می‌دارم
تو را به جای همه‌ی کسانی که نشناخته‌ام ، دوست می‌دارم
تو را به جای همه‌ی روزگارانی که نمی‌زیسته‌ام ، دوست می‌دارم
برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می‌شود و برای نخستین نگاه
تو را به خاطر دوست داشتن ، دوست می‌دارم
تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی‌دارم ، دوست می‌دارم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)